Emelia

Fix you

Kategori: Rapport från hjärtat

Dagarna försvinner. Jag har inte köpt julklapp till någon än, imorgon är det en vecka till julafton. Toppen!
Jag är fet och kan faktiskt inte sluta äta. På tisdag ska jag träffa läkare och kanske börjar jag medicineras för min depression. Kanske blir det bra, kanske inte.. men blir det inte bra, då vet jag nog fan inte snart vad jag gör.
Försöker iaf att hålla mitt matintag till 1 potatis, 3 köttbullar, 3 mackor och 2 dammsugare. Det är mindre än vad jag har ätit de flesta dagarna i snart fyra veckors tid. Jag är dum.
Röker fortfarande. Kan inte sluta, har sagt i fyra om inte fem månader att jag ska sluta, men nä. Och nu har jag sagt i över en månad att jag ska ta tag i vikten men det har jag inte heller gjort. Klarar inte av skolan, kan inte plugga, gråter bara när jag ska plugga. Känner mig så dum och värdelös. Har höjt mig i svenska till ett MVG från VG. Trodde att M ljög när han sa det, eller att jag trodde fel, men idag sa U att han hade berättat för honom att han höjt mig. Jag var tydligen så duktig att skriva och så.
"Det känns väl bra?!" stort brett jävla leende och jag som mmar och ja-ar till ett svar. Visst, det känns jättebra. Förutom att jag inte kan tro på det.
Nu är det heeeelg och jag ska sova som aldrig förr ikväll. Sova sova sova. Imorgon firar vi mamma hemma, sen sover jag hemma hos S och hennes morbror M bor där. Kulkul. Sen är det söndag och efter söndag kommer måndag, då kommer J. Fint.

Annars så biter jag mig hårt i underläppen och brinner utav ilska inom mig. Varenda dag. Var eviga minut.
När jag slutar skolan kommer jag att skrika utav lycka för att aldrig mer tvingas umgås med dig.
Folk som knullar runt och särar på benen redan vid "hej, hur är läget?" och sedan gnäller, klagar, spottar och sparkar på folk som gör andra val.. hm, det finns väl ändå mycket fördomar om folk, speciellt tjejer som knullar runt? Då borde man kanske veta hur det är och känns när folk dömer än, men icke sa nicke. Plus att det ska gnällas, snackas skit och ljugas. Dag ut och dag in. Göra folk less, och hela tiden försöka få någon både ledsen och avundsjuk. Nä usch.. jag är trött och bitter på denna skit nu. Fyfan.
Är mest av allt sugen på en snus och en öl just nu. Förresten så träffade jag en oerhört söt och charmig pojke igår, :) men jag ska sova tidigt tidigt, vrida och vrända på dödsångest och dåligt samvete för att jag blivit så fet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: