Emelia

Lycklig? Inte?

Kategori: Rapport från hjärtat

Spiller tårar för ingenting. Dripp, dripp, dropp.
Känner mig värdelös och tror att folk tycker synd om mig.
Måste vara sjuk för att ha en anledning till att vara som mig.
Vill inte till skolan, vill inte, vill inte.
Vill ligga i sängen hela dagarna tillsammans med mina fina och inte behöva bry mig om omvärlden. Får ångest och ett slag i magen när jag tänker på alla i skolan. Omogna, fjortisar, osäkra, elaka jävla bitchar. (Nej jag är inte mobbade eller utfryst, ser dock utfrysning och mobbning dagligen, ääääckligt äckligt äckligt!) Jag mår nästan fysiskt illa. Vill dö flera gånger om vid tanken på att det är ännu en termin kvar på min skola.
Men nu börjar iaf nedräkningen! Snart är det jul, jag går denna vecka i skolan och har sen två veckors prao. Vårterminen består av fler lov och brukar gå fortare. Jag ska jobba arslet av mig och kryppa undan från alla idioter. Jag ska bli smal, liten & smal. Fin & söt.

När jag blir stor ska jag nog bli.. lycklig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: