Emelia

Viktuppgång och noll kontroll/död.

Kategori: Allmänt

Ätit ungefär tio stycken mackor, om inte mer.. 12 kanske, massa pepparkakor.
Bryr mig inte om vikten, men har ångest och noll kontroll. Bryr mig inte om matkontroll och lider utav stress och fruktansvärd ångest inför framtiden.

Inmorse stannade vågen på 61,6 kg. Bajs. Imorgon måste jag börja äta mindre mat och räkna kcal igen.. Känns inte lockande eller kul, men de är ett måste. Jag förtjänar inte att vara frisk och må bra för jag är fet.

Tumblr_lubmkbig391r5gieso1_500_large

Kommentarer

  • Ellen säger:

    Klart att du förtjänar att må bra! Om du inte är typ Hitler då, eller någon annan idiot som utrotar människor. Tror dock inte det... ;)

    2011-11-08 | 20:14:06
    Bloggadress: http://blifintsmal.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: