Emelia

How to save a life

Kategori: Allmänt

6265245342_35f8bb7546_z_large

 

62.8 kg efter frukost. Mysterium att vikten går neråt, men det är bra så jag klagar inte!
Mitt liv brakar sönder och samman. Det är så lätt att bli strängare med maten och sätta ännu större fokus på vikten när andra saker som hör till de vanliga livet går fel. Så det är precis vad jag gör - bli sträng sträng sträng angående maten.
Hoppar i kläder och målar ansiktet i finare färger så att jag kan ut och bränna fett.

Öl smakar skit när man dricker bakom någons rygg. Cigaretter från okända kända människor känns förbjudet och pirrar i magen när personen tittar djupt och stadigt i ögonen och erbjuder skjuts hem.
Tittar på när folk häver och är duktig flicka för okänd anledning. Får en puss på kinden och rodnar när trängsen tvingar oss närmre. Flackar med blicken, ler och sträcker på mig. Avböjer och åker hem nykter.
Så jävla värdelöst egentligen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: