Emelia

Need another story

Kategori: Matprat

Morgonvikt: 62.5

Minus minus minus. Fina besked om minskad vikt tillsammans med äcklig vikt, samtidigt som jag kan se mina feta överarmar i spegeln, och den där stora magen såklart.

Mat idag: ca 3,5 dl yoghurt + 4 knäckebröd med ost och en banan. Åt alltså samma frukost som jag brukar göra (2dl yoghurt + knäckebröd) resten av yoghurten och knäckebröden blev middagen. Så nu har jag ätit färdigt för dagen, men är redan hungrig. Jaa.. vill man vara fin får man lida pin. Dock så gillar jag att känna mig hunrig - tom mage = duktig tjej som kommer bli smal. Typ.

Tumblr_louyo2qmcg1qgfzbwo1_500_large

38 minuter senare: 3 vita orostaderostmackor med ost + ett ton pepparkakor. 1000 liter dricka.
Fan för mig, fan för att jag är en misslyckad människa som misslyckas.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: