Emelia

Nya piller

Kategori: Jag

Jag kommer att börja skriva upp matintagen här på bloggen igen, men inte än, måste börja vänja hjärnan själv vid att jag äter annan mat än vanligt (främst ännu mer än "normalt"). Kan iaf säga att intaget slutar vid mellan 1200 - 1350, inte räknat ut än, men det är på G.
En annan ny sak är att jag ska börja med p-piller. Neovletta heter de.. någon annan som tar dem eller har tagit de? Jag är halvt vettskrämd inför p-piller, men barnmorskan övertygade mig att det inte var någon fara så det ska nog bli bra.

Kommentarer

  • Nabba säger:

    Jag har tagit neovletta i snart tre år, skitbra enligt mig. Min hemska mensvärk och mens som kunde hålla i 3 veckor försvann, och nu har jag ingen mensvärk alls och mens i typ 5 dagar bara. Gick inte upp nåt i vikt heller.

    2012-01-19 | 11:34:03
    Bloggadress: http://nabba.blogg.se/
  • Ellen säger:

    Jag har Neovletta. De funkar finfint för mig, men alla är ju olika. Det enda jag tyckte var mindre bra var sockerpillrena. De gör ju ingen nytta, så jag bytte faktiskt idag till en 21 dagars-karta istället för en 28 dagars. Sockerpillrena är ju bra om man alltid vill ha en rutin så man inte råkar glömma, men jag tycker att det funkar lika bra utan dem! :)

    2012-01-19 | 19:49:32
    Bloggadress: http://blifintsmal.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: