Emelia

Stress, stress. stress med ett eget hem!

Kategori: Allmänt

Så skriver jag helt plötsligt inte här igen.. Det är tyst tyst tyst. Dödstyst.
Jag vet att jag skulle vara med i den där måltävlingen, men jag fattade noll och är sönderstressad varje dag. Dessutom vart iväg på semester tillsammans med familjen.
Å nu har vi fått nycklarna till lägenheten. Idag flyttar vi sängen å lite andra saker så att vi iaf kan sova där inatt. Åh den är så fin, jag är såå glad! Ska kika om systemet har öppet idag. Men förmodligen har de stängt innan han slutat. Rosevin hade ju varit nice..
Ska iaf åka iväg och handla lite mat, tvål och duschdraperi idag. Ska fixa en tvättid också, så lär köpa tvätt och sköljmedel. Mycket som ska göras, det är tempo och stress. Fullspäckade dagar som inte tillåter hjärnan att överanalysera saker. Så jag trivs. Nu kan jag leva utan tabletter som ska hindra mig från att få panikångest.
Jag har blitt lite lite mindre så de är ännu ett plus!
 
och förlåt, på riktikgt. för det här med måltävlingen. jag fattar nada och har tid som inte räcker till. jag är oerhört fjantig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: