Emelia

Love you till the end

Kategori: Allmänt

Börjat fixa och trixa med lägenhetssökandet. Kommit en bra bit nu. Jag fixar. Han fattar noll. Jag är sexton och han tjugotre. Mamma Emelia! Skitsamma, det blir gjort och det är huvudsaken.
Köpt mig ett plagg som jag inte kan knäppa för att fettet tar i, nu har jag ett mål och resan börjar nu. Äntligen på väg! Läget är bättre nu, kan sova om nätterna tack vare sömnpillerna.
Såg Takida igår och är fortfarande en rökare. Shoppade galet mycket. Tre väskor. Dock för en billig peng, glad tjej och till hälften ångestfylld tjej. Men skitsamma. Idag är det en ta de lungt dag med, tv och läsandet. Denna dag är det okej, och det känns skönt, ingen ångest. Skönt skönt skönt. Imorgon däremot är schemat desto fyllare. Klippa mig, träffa bästa och.. fortsätta kolla lägenheter. Höhö.. Men det är sommarlov! Underbara lov.
Söka fonder ska jag göra också. Härligt med viktiga saker att ta tag i. Älska planering som möts av spontanitet.
 
Tumblr_m2p1xakkca1ql3euuo1_500_large

Kommentarer

  • forthesimplehearts.blogg.se säger:

    Vad är det för fonder du tänker söka? och åh, mysigt med egen lägenhet ♥

    2012-07-02 | 20:57:19
    Bloggadress: http://forthesimplehearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här: