Emelia

BAJS!

Kategori: Matprat

1 lussebulle
3 kanelbullar
En hel förpacning med fylld pasta.
Två mackor. (Med jävla pålägg)

Jag bara äter och äter. Det finns inget stopp. Inte fan spyr jag heller, jag bara tar emot, tuggar och sväljer. Måste sluta nu. Imorgon ska jag inte äta något. J kommer då, jag kommer vara fet, men jag får skylla mig själv. Jävla mongobarn. Han kommer tidigt och sätter på mig under morgonen. Jag är sjuk, ont i halsen, så jag är hemma då.
Är så depp och äcklad utav mig själv. Har blivit ett jävla matvrak, ett monster. Blä.
Röka får man iaf gör när man fastar, för jag har börjat på min fasta nu förstår ni. Så då tar jag väl och röker lite då, just för att jag är så fet, ful och sjuk. Stackars lilla mig. Eller inte alls stackars mig, och för de andra är jag inte liten, jag är gigantisk!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: