Emelia

Ful, äcklig, vidrig fitta

Kategori: Allmänt

Just den här dagen gick inte så jättebra.
Åt makaroner och köttbullar när jag kom hem efter jobbet. Hitade chips och tog också en liten bit lasagne. Kände mig äcklig och fick skuldkänslor, satte mig ned och försökte ta det lugnt. Gick inte. Gick till toaletten och kräktes.
Efter de gick de ganska bra. Enda tills jag åt två mackor, så hade jag liksom öppnat "falluckan" och det blev säkert 6 ballerinakakor och 3 ogrädade pepparkakor, en macka till och nu på kvällen: 2 kolor (karameller), en till macka och två pannkakor med sylt och grädde. Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajs.
Känner mig äcklig. Känns som om jag är en ful, äcklig vidrig liten fitta.

Imorgon försöker jag på nytt att äta bra. Skam den som ger sig! 11392053_large

Kommentarer


Kommentera inlägget här: