Emelia

Pojken jag inte förtjänade.

Kategori: Allmänt

Tumblr_lu9ms63xrc1qgo0kqo1_500_large
Ätit massa mackor idag igen. Vad är det med vitt bröd som är så oändligt lätt att sluka?
Korvbröd, rostmackor och färskt polarbröd. En fjärdedels pizza har slinkit ned även det. Är så mätt att jag tror att jag ska sprängas. Fet är jag med. Usch och fy för allt.
Jag har urinvägsinfektion och kan knappt röra mig med låren för att det gör så ont. Jävla fitta. Det svider och sticks så pass mycket att de ilar ända upp till armarna.
Idag skulle jag vara duktig och fixa med en massa, men jag har ingen ork till något, orkar inte ta tag i saker, får bara en fruktansvärd ångest. Ångest hela tiden. Ångest över att jag inte gör saker, ångest när jag gör saker för att jag blir så stressad utav att inte hinna det jag ska göra. Oro för allt och lite till. Jämnt och ständigt. Mitt huvud är kaos och misär. Vill bara sova bort dagarna och koppla ifrån.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: