Emelia

Tighten up

Kategori: Rapport från hjärtat

Haha.. det är så sjukt, jag är så fet. Och jag har ätit dessa två dagar. Jag har fortsatt att äta!
Det finns inget stopp. Herregud vad jag äter. Jag blir bara fetare och fetare, men jag kan inte sluta äta. Jag har låtit mitt mående och mitt ätande (läses: ätstörning) ta en annan riktning, överätande. Men nej, nu är det fanemig slut.
Nu ska jag börja äta bättre, räkna kcal, bli smal och, OCH fixa skolan! Måste måste. Fan för mig annars.
Egentligen så borde jag dö, dö och brinna i helvetet för att jag är så jävla fet, ful och äcklig. Äcklig som inte kan sluta äta fast att jag är så ful och fet. Bläää, uch och fyfan för mig själv! Usch usch usch.

Först och främst ska jag då ner till 60 kg igen, där jag var för ungefär.. euhm två veckor sedan?
Sen ska jag bli smal. Smal och kanske lite lite fin. Om jag har tur så kanske jag blir söt med. J tycker dock att jag är söt nu, men han är ett cp. Dessutom tycker L de med. Han som jag aldrig låg med men som fortfarande tycker att hans kuk skulle passa fint mellan mina ben, och jag, jag lockas varenda gång, men ångrar mig i sista stund.

Tumblr_luodagfhid1r5ztpoo1_500_large

Kommentarer

  • Ellen säger:

    Jag vet hur du menar! Man vill träna och äta bra, men ändå vill man ha tid till att plugga. Det är alltid något som blir lidande...

    2011-11-21 | 21:56:21
    Bloggadress: http://blifintsmal.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: