Emelia

Jag ramlar dåliga gatan fram

Kategori: Allmänt

Tumblr_lc4z90rlzx1qdd4ago1_500_large

Avklarat första dagen utav min praktik idag, fint!
U (bästa väns mormor) är min handledare och hon är så snäll så snäll, det känns så fruktansvärt bra att få komma ifrån skolan och alla omogna människor. Dessutom har jag fått berömm för mitt snabba arbete utav H som är ägare till företaget.
Ska springa iväg till sjukgymnasten och sedan ha ett utvecklingssamtal idag. Min idrottslärare som också är en utav kontaktlärarna hade önskat om att få ha utvecklingssamtalet med mig, just för att vi lagt upp ett program tillsammans. Även för att han vet om mitt mående, förmodligen också för att jag började gråta framför honom. Pinsamt.

Idag ska jag fasta likadant imorgon. Kanske även onsdag. Får se. Annars börjar jag räkna kcal och äta rätt från och med då. Nu är det slut på att vara loj och inte ta saker på allvar. Om J nu ska fortsätta "attraheras" utav mig lär jag passa mig för att bli fet. Dock är jag tjock nu. Ska bli så jävla smal och fin att han tappar andan när han ser mig utan kläder. Han ska vara glad och stolt över att ha en så smal tjej som mig. Smal är fint. Smal är början till perfektion.
Bad även J köpa Dulcolax till mig då jag inte vill göra det på apoteket här just för att alla känner alla, och vafan ska en liten 15 årig jänta med såna tabletter till?! Men nu har jag ångrat mig. Jag börjar äta rätt istället och kommer igång med träningen så småningom. Maten jag ätit förra veckan har ju dessutom redan satt sig på kroppen så skadan är redan skedd. Dumt att förstöra kroppen ännu mer med de där jävla tabletterna då.

Jag hoppar och skriver osammanhängande.

Kommentarer

  • Lisa säger:

    SVAR; Vad skönt att jag inte är ensam, jag hatar också jämnåriga! De pratar om helt oseriösa saker, bara babblar på om skit utan anledning. Och så blir de sura när man inte tycker att det är intressant, usch.



    Hur är det idag? Har du nån speciell plan för veckan matväg/träningsväg etc?



    kramar!

    2011-11-14 | 17:21:56
    Bloggadress: http://livskalabalik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: