Emelia

You should know why

Kategori: Matprat

Ingen felfri dag men denna dag har gått mycket bättre än de andra dagarna.
Jag har gått ner ett halvt kg sedan kvällsvikten igår. Första delen utav den stora stora vattenvikten jag bör ha borta.
Har gjort en liten thinspo-låda som jag har under sängen. Med en kjol som är för liten, en klänning som jag inte riktigt får igen dragkedjan på och söta trosor som ser förjävliga ut på mig.
De ska jag i!
Och så ligger min lilla mat-och ångest bok där i. Min dagbok typ. Skriver upp anledningar, peppar mig själv och skriver att jag kan klara detta och att alla framsteg är bra framsteg även om jag inte är felfri ännu som sagt. Är snäll mot mig själv nu i början. De här ordnar sig nog.
Ett nytt paket cigg har jag lyckats fixa idag också, good.

Tumblr_lnvyyfp9w21qmw7wqo1_500_large

Kommentarer

  • Ellen säger:

    Sv: Ja, vi har pratat och det känns bättre nu. Sen är det ju inte så lång tid kvar till helgen och då träffas vi ju. :)



    Jag har läst många gånger om "vattenvikt", men har aldrig riktigt fattat vad det är. Jo, det är ju vatten i kroppen, men hur kommer den dit, liksom? :)

    2011-11-23 | 21:32:38
    Bloggadress: http://blifintsmal.blogspot.com/
  • Ismael. säger:

    Varför skriver alla som att det vore världens bästa grej att fixa ett nytt paket cigg, haha? :(

    2011-11-24 | 11:04:30
    Bloggadress: http://masksofsmokeandmirrors.blogg.se/

Kommentera inlägget här: