Emelia

Liten vidrig smygrökare, som inte kan smygröka

Kategori: Allmänt

Mamma kom även på mig igår.. Hur jävla duktig får man vara?!
Nu är det god tid att sluta, jag har beställt hem e-cigaretter och ska ge mig fan på att klara detta nu. Jobbigt, jobbigt. Men annars tar det slut mellan mig och J och jag får väl cancer som mormor om jag inte slutar.

Vågen stannar på 62.2 +0.3 sedan igår för att jag började på att äta som en jävla häst, men på så sätt kanske sötsuget lämnar mig. Och jag fokuserar på att fixa denna vecka felfritt för att göra upp för detta misstag.
Idag kommer bestå av yoghurt (2-4 dl beroende på om det blir ett äpple eller inte), äpple och en kycklingsallad. Slutar på ca 430 kcal vilket känns ganska lagom.

Tumblr_lrfiqsx2vt1qm0x1fo1_500_large

Kommentarer


Kommentera inlägget här: