Emelia

Hjälp, hjälp, hjälp!

Kategori: Allmänt

66.8 kg stannar vågen på. Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, vet varken ut eller in. Vill inte må dåligt, vill absolut inte tillbaka till depression och energilöshet.
Men ännu mindre vill jag vara fet.

Jag måste göra något nu! Försöker sluta röka.. Jag kom på att de kanske inte är det bästa tillfället att sluta just nu. Ska ner till J på fredag måste genomgå en STOR förändrig tills dess. Maten ska ändras oerhört. Minska kcal inaget, kanske.. Åtminstone äta bättre, mer frukt.

Tumblr_lzk5bglfih1r8sldjo1_500_large

Börjar om min resa. Nu.

Jag ska bli fin och smal. På något sätt ska de bara gå, helst vill jag slippa må lika skit som förut, men egentligen kvittar det - jag vill bara bli smal igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: