Emelia

Långdistansförhållande

Kategori: Allmänt

Noll cigg, mensvärk, en mensmage som hänger över byxlinningen och en J som kanske får fastanställning. Jag började stortjuta när jag fick veta det eftersom att det kommer fucka up massa mellan oss. Han kommer bara kunna komma mitt i veckorna när jag går i skolan vilket gör att vi får cirka 5 timmar per dag tillsammans med varandra - KUL! Jag antar att jag berättat att han bor i Skåne och jag i Västmanland? Nåja.. det kanske ordnar sig. Om jag hittar en resa till bra pris lånar jag pengar av J och åker ner till honom över helgen, är ändå ledig på måndag. Klarar inte vara ifrån honom tre veckor fram tills jag får lov.
Jag kanske flyttar till augusti ändå så. Börjar skola i Lund och bor tillsammans med min J. man kan ju alltid hoppas.
Nu lär jag dessutom se till att bli fin och smal snart. Blir bara tjockare och tjockare..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: