Emelia

Alla hjältar sänker huvudet någon gång

Kategori: Allmänt

Jag blev inte inlaggd som jag var livrädd för att bli på spyk. Vi kom dit vid nio och var klara till ungefär elva.
Gick hem med två olika mediciner, atarax för panikångesten och theralen droppar mot sömn för att kunna sova. Vi var väl hemma ett någon gång i tisdags natt. Skulle egentligen hem igår (först var det måndag men kräktes), men ringde till SJ och flörtade till mig en ombokning till idag halv åtta på morgonen.
Onsdagen var ganska smärtfri, fick dock en släng av panikångest så tog motviligt piller som J ville att jag skulle ta medan han låg bredvid och strök mig på ryggen. Fina då! Men fyfan så jag skrek på honom.. Jag blev skapligt trött och slockande elva brevid J, blev galen bara han tog på mig. Men sex gick däremot bra! Var lite psykotisk och ville ha de snuskigt och hårt som en bestraffning för att jag är värdelös.
Dessutom har jag fått en massa utslag - strressutslag, tjusigt må jag säga.

Hur som. Jag är hemma nu, trött och matt som fan.

Tumblr_lu1mryj7jw1r4dr5lo1_500_large
Tumblr_m1tkpjkgna1rslj2ao1_1280_large

Håkan får hjälpa till att läka såren.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: