Emelia

Electric feel

Kategori: Matprat

Mat idag:
Frukost - två nävar chips + 2dl yoghurt 70 kcal & 2 knäckebröd med ost 140 kcal.

Middag - 2dl yoghurt 70 kcal & knäckebröd med ost 140 kcal.

Vi säger att jag ätit ungefär 600 kcal, vilket inte är helt jävla fel. Det är helt okej cp.

Jag vägde 62.8 före detta. Så jag börjar verkligen gå neråt igen. Jackan sitter lösare runt magen igen. Brabrabra, bra som fan. Jag är dock inte speciellt glad. Absolut inte hopp-och skrik glad. Varför skulle jag? Jag är fortfarande ful och fet. Fuck life. Sån fjortis jag är dessutom. 

Tumblr_loaz2gem1p1qb5bsyo1_500_large

Äckligt snygg kille, plus att jag är röksugen som fan.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hot boy ja! Taaack, vad omtänktsamt, jag har faktiskt läst den i somras, riktigt bra och underhållande!

    2011-10-23 | 23:41:29
    Bloggadress: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här: