Emelia

Aldrig bli som du

Kategori: Allmänt

Det är mycket nu.. Det bara är så, blir aldrig klar med någonting känns det som. Är sugen på att göra en ny blogg, eller en till blogg, en öppen och icke anonym blogg. Jag vill visa er hur jag ser ut, jag vill visa er hur jag bor. Jag vill kunna skriva detaljer om mitt nya liv här nere utan att riskera att någon får reda på detta. Är jäkligt sugen!
Nog om det. Jag har gått ner i vikt. Kläder börjar sätta sig på sin vanliga plats, eller iaf om en snar framtid. Det går framåt. Vår hyresvärd var här i fredags, jag låg i sängen och halv sov, hörde dock allt han sa. Han pratar danska och låter sjukt sexig. Jag gillar killar helt enkelt.
 
Familjen är här och hälsar på, de har åkt 60 mil med mina grejer bara för att hjälpa till här hemma. Så fina. Jag saknar bästa vän. Jag skulle dessutom behöva gå ut och ha kul, bli lagomt packad och släppa allt kaos.
Jag håller på att gå sönder, stressar hela tiden och har nada kontroll på saker. Det går inte att ha kontroll i ett flyttkaos med tusen saker att göra och en pojkvän som bara flyter med. Jag är framåt, han är lugn. Vi retar vansinne på varandra, dock löser det sig och vi har försoningssex medan jag stönar högt för att jag kan. Jag kan äntligen komma när vi har sex igen! Grattis till mig.
 
Så rörigt detta blev, ville mest säga att jag lever. Jag lever och mår hyffsat. Det funkar!
 

Kommentarer

  • captivatedminds.blogg.se säger:

    Hej fina! ♥ Jag ville bara tala om att jag har bytt blogg till denna, deerheart.blogg.se och att tävlingen kommer att fortsätta här. Enda förändringen är att nästa utmaning kommer att komma på måndag istället för på torsdag. Så den här veckans utmaning blir lite längre än de vanliga. Hoppas att du vill fortsätta med utmaningen trots att jag har bytt blogg! Kram, Danni. ♥

    2012-08-07 | 18:50:57
    Bloggadress: http://captivatedminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här: