Emelia

Rent hus

Kategori: Allmänt

Jag och J firade ett år i ondags, vi är förlovade och sambos nu - galet! Det bästa jag någonsin gjort är att flytta, trots att jag ännu ínte känner någon annan än min pojkvän, men skolan börjar ju snart så det löser sig nog, om nu inte någon av er bor i närheten och är sugen på att träffa en heffaklump. :)
Har börjat äta bättre, lågkcal yoghurt blandat med kesella och frysta hallon, frukt, nötter och sådär. Känns bra! Ska iväg och kika efter vetediet.
Har tvättstuga idag och har slängt i första maskinen, dammsugit och diskat. Jag har städmani är fanemej livrädd för att bli en sådan där äcklig människa som de som är med på rent hus å liknande program, fyfan!
 
Någon som har några fler tips på maträtter eller så? Lågkcal, nyttiga, mättande.. vad som egentligen så länge som de hjälper en ner i vikt.

Kommentarer

  • Ellen säger:

    Sv: Okej, jag bor på gränsen till Skåne, så det är en bra bit mellan oss. :/

    Jag äter mycket kvarg, lättfil, lättyoggi, müsli, quorn, tonfisk, lax, lite kolhydrater och massa massa äggvitor. Jag testade att göra en äggvitewrap idag som var asgod! Den fyllde jag med grönsaker, qournbitar och kvarg. Man får vara lite påhittig! :)

    Och grattis till förlovningen! :D

    2012-08-10 | 17:28:50
    Bloggadress: http://hogtiskyn.blogg.se
  • captivatedminds.blogg.se säger:

    hur går det med vikten och måendet fina du? ♥

    2012-08-12 | 17:05:36
    Bloggadress: http://captivatedminds.blogg.se/
  • Petra säger:

    SKönt att du äter mer.
    Jobbigt att läsa att du har/haft det så jobbigt. Hoppas verkligen det känns bra att flytta så långt från dina nära.
    Tur du har skinn på näsan (tänkte på svärmor din ) hon verkar inte empatisk.....
    Massa kramar till dig & hoppas din helg blir glad & kul. Ta det försiktigt <3

    2012-08-17 | 09:15:48

Kommentera inlägget här: