Emelia

Äventyr

Kategori: Allmänt

Tumblr_m66wlr9qp61rqb8umo1_1280_large
 
 
Jag vill tacka kaffe och cigaretter. Tack tack tack. Kaffe sätter igång magen, rensar och så vidare. Lite bättre än dulcolax iaf!
Har varit iväg på en massa äventyr under den gånga veckan. Tillsammans med bästa vän bland annat. Hunnit med att vara sjuk har jag också gjort.
Fått reda på att jag INTE kan bo hemma hos J under (max 2 månader, då vi söker lägenheter som fan). Han bor ju hemma.. Hans mamma hade blivit galen och berättat om hur jobbig hon tycker jag är, hur illa hon tycker om mig och att hon inte kunde förstå hur han kan vara tillsammans med mig. Jahapp.. Störd kärring. Tänker aldrig sätta min fot i hans kära föräldras hem igen! Men det ordnar sig nog.. J ska på visning för åtminstone en lägenhet imorgon, kanske tre om vi har tur. Så då finns det ju chans att skriva kontrakt på en gång, sen är den vår och inflyttningsbar. Mamman hans hade även sagt att det var jobbigt när jag var där för att vi ligger med varandra. Haha, alltså herregud. Vi är tysta, låter inget alls, det enda som låter är hans säng - så då kanske lågutbildade och dåligt utbetalade bitterfittan vill betala för en ny säng som inte låter?! Inte de? Nä men va tyst då.
 
Jag har börjat på allvar med att ta tag i maten. Inget sött eller så. Duktigt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: