Emelia

Galet uttråkad bitterfitta!

Kategori: Allmänt

Jag vill också ha djurisktsex som på film. Jag blir inte kåt när någon frågar mig om vi ska knulla.. Den frågan innehåller inte på något sätt någon sorts magi som får en liten flicka att vilja göra vad som helst vart som helst. Jag står inte ut med att bara bli påsatt i en säng som knakar, vilket tvingar en till att njuta av lugnt och stilla sex.
Jag orkar inte sitta hemma och mysa till en jävla film och äta. Äta äta äta. Äta och bli fet. Hur fan ska jag kunna tända på någon då, och hur fan ska någon kunna tända på mig när jag är fet? Jag orkar inte ha någon inplanerad vardag hela tiden, jag älskar planering, men kan man någon gång få respons på sina spontana idéer?
Jag är trött, less och uttråkad. Jävligt bitter! Jag har inte fått en orgasm tillsammans med min pojkvän på minst fyra månder om inte mer. Sex sex sex. Hur ska jag kunna få en orgasm när jag inte ens får röra på mig i sängen?
Jag vill inte leva ett jävla tråkigt svensson liv. Nej nej nej! Jag blir verkligen galen. Så jävla tokig.
 
Vila. Äta. Mysa. Visst är det där något som man vill ha i ett förhållande, men fan inte hela jävla tiden. Jag är tillsammans med en jävla tjej, här är det jag som står för staken. Fan, va bitter jag blir!
Jag förstår faktiskt inte hur jag ska stå ut med detta.. Jag som gillar äldre killar, en sak om han var trettio eller äldre, men han är ju förfan tjugotre! Jag känner mig nästan lurad.. I början utav vårt förhållande, fick han sig själv att framstå som en kul typ. En mer eller mindre orädd människa som gillade att göra nya och spontana saker. Vi skulle göra de å de å de, men nu när man frågar om att göra dessa sakerna får man ju bara ett jävla nej.
 
Ibland skulle jag vilja gå ut genom denna dörren slänga ingen den, och inte titta bakåt. Göra vad jag vill, med någon som vill samma som mig, och inte bara vara tråkig, hela tiden. Känslan att bara vilja vara hemma är okej, alla känner så någon gång, men hela tiden? Kom igen? Vill du knulla?! Alltså allvarligt hur jävla tänd ska jag bli på de orden hade du tänkt dig.
Jag vet inte kanske är jag fortfarande bara en liten snorunge som vill upptäcka världen och vara fri medan jag fortfarande kan.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej ^___^ Har gjort en liten utmaning på bloggen, där man varje vecka ska försöka klara av små hälsosamma mål, samt svara på en fråga om dagen (som 30 små frågor ungefär, för att lära känna dig mer genom bloggen). Jag skriver det här för att jag tänkte att du kanske kunde vara intresserad :) Du kan läsa mer genom länken här, http://forthesimplehearts.blogg.se/2012/july/week-one.html och är du intresserad men inte förstår så mycket så är det bara att fråga! Kram ♥

    2012-07-20 | 06:30:35
    Bloggadress: http://forthesimplehearts.blogg.se

Kommentera inlägget här: