Emelia

Det blir inte bättre än såhär, än så länge..

Kategori: Allmänt

Under dessa två dagar sedan mitt inlägg har jag "endast" ätit en baguette om dagen samt godis för tolv kronor en dag och naturgodis för tjugotre den andra. Igår hade jag inte gått ner något mer snarare gått upp 0.2 kg. Magen kurrar och gör ont. Jag vet inte vad jag ska göra med mitt liv, jag vill bara bli smal och fin.
Dock är jag inte lika stark längre.

Synd nog kan jag inte börja äta bra med frukost, lunch och middag nu när jag inte är hemma. De trygga lågkcal alternativen finns inte. Men men, jag har iaf tappat två kilo och ligger vid 62 - det är alltid något. Kanske har jag gått ner något idag?! Man ska aldrig säga aldrig även om det känns som att det endast är en ytterst liten möjlighet till det.
Ska iväg och handla kläder idag också.. kul. Känner mig som en stor fet jävla boll. Gigantisk. Hur ska jag kunna få på mig något som också passar? Jaja.. Jag får köpa kläder som ser okej ut och som kommer se toppen ut när jag väl har tappat dessa två kilon också och återigen är nere på 60. Skrev ett rökscema igår också.. bra, duktigt. Fint!

Tumblr_lsjfdah2pw1qejm4fo1_500_large

Kommentarer


Kommentera inlägget här: