Emelia

Jag är tillbaka!

Kategori: Rapport från hjärtat

Någon har skakat om mig, precis som man skakar om en flaska med hög explonerande innehåll innan man kastar den i backen och det smäller. De antidepressiva tabletterna har inte gjort någon verkan, snarare slagit på de känslor som bara krampade i mig förut. Mina dagar som en person som äter normalt utan kcal räknande är över. De tackar vi J's syster för som inte är riktig i huvudet.
Då jag ätit en cheeseburgare till lunch och en till middag kallade hon mig för: "Vilket jävla kräng" till J. Det roligaste är att hon är större än mig och äter dubbelt så mycket som mig, om inte trippelt.
Så nu fastar jag. Magen kurrar och skriker och vikten stod igår på 62.1 vilket betyder ett minus på två kilo! En bra sak. En mycket mycket bra sak. Nu ska jag bli smal och fin så att hon kan få stå och gapa bäst hon vill. Jag vill aldrig någonsin igen att någon ska kunna ha möjlighet till att kommentera min vikt, kroppsform eller mitt matintag förutom på ett positivt sätt.

Jag är tillbaka! (uppadeteringen kanske ändå inte blir den bästa under denna eller nästa vecka då jag är hemma hos J och har bloggen hemlig)

Tumblr_ll1tiuu8ur1qd5y0no1_500_large

Tumblr_ln06w5gdwc1qdjc51o1_500_large

Tumblr_lwrgdv0omw1qlcicvo1_500_large

Nyckelben, fina tuttar, revben, höftben. Smal är finast.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: