Emelia

Går över gränser

Kategori: Rapport från hjärtat

Äter mat och blir fetare.
M undrar om jag är som djävulen i sängen, vild och galen? Nja, men kåt och villig alla tider på dygnet. Ohja! Varför inte komma upp till mig och ta in på hotell, hade gärna vart med dig, jag vill ligga med dig, vi är perfekta för varandra och vi vet precis vad vi vill ha - sex. Du är vacker och jag vill ligga med dig. Jag har sambo och är fem år äldre du har kille, men fan låt oss knulla skiten ur varandra!
N och jag är tydligen "vänner" nu. Kom upp och ta en fika, hojta till. För vi är väl vänner? Ja lilla pojken, vi är väl de, men i smyg är jag hemligt förälskad i dig och du beundrar mig samtidgt som du kallar mig svärmorsdröm. Åh vad han är söt! Söt söt söt, jag smälter som en isbit en het julidag.

Äsch de mesta är bajs och magen putar över byxlinningen. Jag älskar J och strular runt oskyldigt, behöver spänning och vet precis hur långt jag kan gå. Så jag fortsätter att leva med de dåliga samvetet som pirrar i magen.
På nyår förlovar vi oss.
Nu är det dags för lilla mig att ta å hänga ut genom fönstret och se stentuff ut med en cigg!
(Ska snart ta nya tag och bli duktig med maten, bli smal och kanske en aning fin. Lovar. Annars får jag på käften, så deså.)

Consejoo_large

Kommentarer


Kommentera inlägget här: