Emelia

Jag får liksom ingen ordning på mitt liv..

Kategori: Allmänt

Tumblr_lum14aplvg1qghb5to1_500_large

..det kan va så förfärligt, det kan va så bra
Om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd
Det kanske var pundigt, det kanske var bra
- Lars Winnerbäck.

Jessica satt och klippte upp sina plåster som hon hade på fingertopparna. Jag blev rädd att hon skulle klippa sig i fingrarna och frågade om hon inte trodde att hon skulle göra illa sig. "Neeejdå!" så tittade hon på mig och log, skrattade lite åt mig för att jag va så dum som kunde tro något sånt. Hon är så gullig sååå gullig. Jag tyckte så synd om henne som bara satt på en stol och klippte bort sina plåster från fingertopparna. Stakarn hade tråkigt och inget att göra.
Jag däremot jobbar 5½ timme i sträck utan rast. Ber om arbetsuppgifter, får ont i nacke och rygg och blir glad när H berömmer mig. P frågade mig om hjälp med packande utav varor som hon hade beställningar på. Så då har jag fått förtroende för att klara av saker och ting också. Fint.
Frågade L om att gå 20 minuter tidigare när jag fått på alla etiketter på julskrubben, med tanke på att jag inte har någon rast. Jamen absolut, gå hem du, klart du kan göra det! Jag trivs och fasar för att komma tillbaka till skolan om ytterliggare en vecka.

Intag idag: en ost-och skinkpaj, liten kladdkaksbit och två lussebullar. Bryr mig inte om maten. Jag lever för tillfället. Går varken upp eller ner, står still kring 63 kg, mer eller mindre. Känns ingenting. Varken bra eller dåligt. Är likgiltig till vikt och mat. Är inte redo att ta tag i det än, men snart, snart så ska jag.

Idag är jag duktig och gör historia arbete. Ska städa och göra mer skolarbeten. Duktig idag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: