Emelia

Simon says

Kategori: Rapport från hjärtat

Tumblr_lr67skmpf31r0cdepo1_500_large

Fortsätter med att lyssna på Lars Winnerbäck. Alla känslor kommer fram. Bra som dåliga. Blir peppad också. Peppad på.. livet. Konstigt. Ska fasta idag. Vill inte att J ska se mig äta. Äter ingen frukost, går inte hem på lunchen, lägger mig ner och dör i sänngen bredvid honom när jag kommer hem.
Hoppas att dagen idag går fort fram till två, eller om jag får sluta lite tidigare då jag som sagt inte tar någon lunch. Jobbar egentligen för mycket, men ja.. jag slipper tänka och de är ju alltid bra. Vill inte hem och misslyckas mer än vad jag redan gör.
Kletat på mer smink än vad jag gjort på hela veckan så att jäveln ska attraheras utav mig.
Mår lite bajs idag också. Mitt ordval är omoget och uppkäftigt idag. Tror jag kommer klösa ögonen ur J när jag kommer hem. Är så arg, så arg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: