Emelia

Skjut mig inte i huvudet idag, men kanske imorgon

Kategori: Allmänt

Ångest inlägg som måste göras.. Under helgen har jag ätit, ätit och ätit.. utan att kräkas.
Jag har gått upp i vikt men står fortfarande stadigt på jorden utan ångest. Otroligt!
Morgondagen är planerad i matintag och vägen ner till vikten innan tar sin start, igen. Mår inte dåligt över det heller. Jag är mer eller mindre inprogramerad på detta. Gör saker av gammal vana utan att känna positiva eller negativa känslor. Bra eller dåligt? Det finns ju klara för-och nackdelar med detta, men ja..
Finner knappt ord för att formulera mig kring detta ämne längre. Det känns tungt och tråkigt att börja om när jag var nere på en bra vikt förra veckan, visst gör det de, men någon skjut-mig-i-huvudet känsla finns inte där.
Återkommer imorgon med vikten och så.. kanske har jag funnit ord då och hittat på en å annan känsla.

28_large

Kommentarer


Kommentera inlägget här: