Emelia

Tro & tvivel

Kategori: Allmänt

Morgonvikt: 62.1
Igår blev inte som tänkt, men ett litet minus på vågen är mer positivt än negativt.

Är hemma själv så äter frukost i min ensamhet och tar en morgoncigg på balkongen.
Planerarna ser ut såhär för dagen: plugg, plugg, plugg och ännu mera plugg. Prov på fredag och det SKA bara gå bra. Ett till prov som också ska gå bra. Jag ska fixa både vikt och skola, för att jag kan!
Nästa fredag när J kommer vill jag vara nere på 60,x. Jag vill att han ska höja lite på ögonbrynen och märke att jag håller på att bli fin.

Tumblr_lry87qglvx1r3368eo1_400_large

Kommentarer

  • Ismael. säger:

    fast du är säkert redan fin! ♥



    men en fråga. hur många kilon behövde du gå ner tills det sågs någon skillnad?

    2011-10-11 | 16:19:27
    Bloggadress: http://masksofsmokeandmirrors.blogg.se/

Kommentera inlägget här: