Emelia

Vad jag bryr mig om är att höra dig andas

Kategori: Allmänt

Okej då.. den här dagen gick inget vidare. Inte rätt åt helvete, men inte bra heller.
Såg snyggaste killen idag. Töjning i örat, röd-svarta dreads, lång. Mina ögon fastnade på honom när han rökte. De är liksom lite som "my thing" att tycka de är sexigt som fan med killar som röker, de som gör de snyggt då.

Maler sönder min mage med oro. Har ont och återigen ont i magen. Så gott som hela tiden.
Låg med dödsångest igår natt. Grät och grät och grät. Kände hur mitt känsloliv dog inom mig.

Rörigt cpinlägg för mitt röriga cpliv.

Tumblr_ltaxqevn3v1qccjkxo1_1280_large

Kommentarer

  • Ellen säger:

    Sv: Ja, visst är det ironiskt att man själv inte ser fina saker på sig själv? Önskar jag kunde det...



    Hoppas din mage mår bättre snart! :)

    2011-10-25 | 19:00:39
    Bloggadress: http://blifintsmal.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: