Emelia

Kaos

Kategori: Allmänt

Jag sa att jag skulle komma tillbaka, men nu är det så att det händer en massa grejer, tråkiga saker tyvärr.. Min fina pojke ligger på sjukhus, han åkte in med ambulans i onsdags och blev opererad igår. Han mår fint och jag har fått prata med honom idag. Jag var dock tvungen att lämna honom och bege mig hem igår (bor ca 60 mil ifrån varandra), utan att han hade telefonen med sig på sjukhuset pga att han stod på akutlistan för op, men hans mamma höll mig uppdaterad istället.
Ett händelserikt jullov allstå.

Vikten får ligga i lä ytterliggare en tid.. Jag orkar inte. Jag ska fokusera på skolan och köra på hårt som satan nu. Fullt ös! Eller något sådant.
Hoppas att det går bättre för er alla andra, ni som är betydligt duktigare än mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: