Emelia

Nyår och annat jävla trams

Kategori: Rapport från hjärtat

Nyårsafton blev.. som den blev. Jag var packad som fan. Efter tolvslaget knullade jag med J och jag hade tydligen sagt saker som "fan va hård du är" osv osv. Efter de gick vi ut och gick och jag var verkligen full som fan, jag vinglade, skrattade, skrek och gapade som aldrig förr. Vet att jag hela tiden knäppte upp mina byxor och skulle pissa hundra gånger. Dessutom la jag mig ner flera gånger på marken. J var arg på mig. Rökte säkert 9 cigaretter på de två timmar vi va ute. Sen när vi kom hem satte jag mig och pissa på toa, men inte fan kunde jag sitta upp, jag ramlade lite varstanns. Tillslut låg jag i sängen och spydde i J's papperskorg. Så jävla packad som sagt. Kul nyårsafton, jag slapp iaf min dödsångest.

Detta skulle ha publicerats i söndags, men de ville inte riktigt.
____________________________________________________________________________________________

Så alltså 2012, i år ska jag sluta röka och bryta kontakten med den jag alltid drömmer sexdrömmar om hade jag tänkt. Den sexiga lilla jäveln som är alldeles förbjuden. Jag har iaf gått ner i vikt, sist jag vägde mig vägde jag 61.5 kg. Ojojoj! Jag har inte tagit mina antidepressiva sedan i söndags för att jag är paranoid och inte ville göra det när jag hade alkohol i kroppen - tänk om jag skulle dö?! Nu kan jag iaf somna lugnt och fint på kvällarna.
Nu jobbar J och jag sitter och kollar på resor. Jag ska åka utomlands i sommar hade jag tänkt. Vill till Grekland, eller egentligen vart som helst, bara utomlands och uppleva något. Leva lite granna, de skulle ju inte precis skada på något sätt. Tvärtom. Det skulle göra mig riktigt gott. Ohja. 
Euhm.. jag kanske ska tillägga att jag inte räknar kcal eller bryr mig så värst vad jag äter. Jag äter hamburgare, kött, potatisgratäng, baguetter och godis. Lite vad som helst, trots det går jag ner i vikt. Haha, vilken jävla tur jag har nu. Innan jag börjar sköta maten igen ska jag äta pizza. Pizza med räkor på tillsammans med beasås. Fyfan!

Tänkte göra en sådan där årsresumé senare i veckan. Hinner nog inte idag (som om någon bryr sig?!) för ska hinna ha sex, duscha, klä på mig, sminka mig, handla och sånt skit innan jag och han den där pojkvännen åker och kollar på bio ikväll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: