Emelia

Barn, barn, barn

Kategori: Allmänt

Vikten har blivit en aningen bättre.
Garderoben är påfylld och en ny väska har jag köpt mig, en äckligt fin brun väska.

Nu finns det dock ett stort orosmoment kvar.. Jag äter p-piller och har börjat min kur med sockerpiller för att få en blödning, men det vägrar blöda. Jag har desperat petat upp en topps rakt upp i fittan för att se om det är de minsta rött, men icke. TRE gravtest har jag gjort som har visat ett svagt positivt som försvunnit. Vet inte vad detta betyder men hoppas för allt i världen att jag inte är med barn. Vet inte om jag är en människa som klarar va abort. Men att bli mamma vid 16 känns inte opptimalt de heller. Positivt är väl att jag är förlovad med en 23 åring som har ett jobb iaf. Helvetes jävla skit!

Kommentarer

  • Chanelle säger:

    Har följt din blogg ett tag och har precis skaffat en egen, så undrar mest ifall det är okej att jag länkar dig i min blogg? :3

    2012-04-03 | 12:17:52
    Bloggadress: http://forthesimplehearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här: