Emelia

Sex is good, sex is fine..

Kategori: Rapport från hjärtat

Vaknade upp med hårda tuttar. Fylliga och fina. Igår hade jag gått ner ett kilo! Igår vaknade jag utav ett sms utav min pojkvän där han beskrev hur kåt han var utav anledningen att han hade tänkt på mig. Jag som i normala fall gillar sex eftersom att det är ett utav de bästa sätten att kunna fly ifrån sig själv och kunna få vara i en annan värld ett tag mådde endast illa. När magen är stor som en övergöd vattenmelon och tuttarna är ledsna och nästan hänger i golvet känns det mer som ett hån när någon påpekar att tanken på mig får saker att röra sig. Det finns liksom inte..

På fredag ska jag till J och hopppas på att hinna förtlora lite mer fett så att jag åtminstone kan låta honom titta på mig.

Couple-kising_large

Kommentarer


Kommentera inlägget här: